Trening Mięśni Dna Miednicy - Łamiemy Paradygmaty - Warsztaty Specjalistyczne

Dodaj do ulubionych

TRENING MIĘŚNI DNA MIEDNICY 

Specjalistyczne warsztaty dla instruktorów i fizjoterapeutów

Warsztaty poprowadzi: mgr Katarzyna Kołodko

Katarzyna Kołodko mgr fizjoterapii, absolwentka Akademii Medycznej w Gdańsku, przyznany przez pacjentów Certyfikat Jakości ZnanyLekarz.pl 2015, certyfikat Orły Medycyny 2018, dyplomowany terapeuta uroginekologiczny, studentka Polskiej Akademii Osteopatii Osteon. Więcej

Problem osłabienia mięśni dna miednicy stanowi odsetek ok 70% kobiet powyżej 40 roku życia. O osłabionych mięśniach dna miednicy mówi się dosyć często. O nadmiernie napiętych słyszy się już rzadziej, pomimo że według  obserwacji wielu specjalistów od kilku lat problem ten dotyka coraz wiekszej grupy kobiet. Przyczyn może być wiele, jednak w w wywiadzie z pacjentem bardzo często okazuje się były one trennowane w sposób nieprawidłowy. Problem pojawia się już u podstaw. Czemu w obecnie panujących trendach dominuje informacja że mięsnie dna miednicy powinny być silne? Nie taka jest ich natura......

Wiele szkoleń z tego zakresu wprowadza nowe a czasem sprzeczne informacje. Chcemy usystematyzowac tą wiedzę. Na nasze szkolenie zaprosiliśmy wybitnego specjalistę w zakresie terapii mięśni dna miednicy którym bez wątpienia jest Pani mgr Kołodko.  

Pani Katarzyna jest autorem licznych publikacji (Magazyn Styl na Zdrowie) jakie prezentujemy na profilu FB naszej szkoły. Jej  wystąpienia na konferencjach naukowych często kończą się owacją na stojąco :)

"Pani Katarzyna jest jednym z najlepszych specjalistów w zakresie terapii mieśni dna miednicy z jakimi miałam okazję współpracować. Jej ogromne doswiadczenie oraz nowatorskie spojrzenie łamie obowiązujące od dawna paradygmaty i pozwala nam zobaczyć większość zagadnień  z zupełnie innej perspektywy"

Z całego serca polecam :) Anna Ścisłowska dyrektor Pilates ECI

Dla kogo jest to szkolenie? 

Warsztat przeznaczony dla instruktorów fitness, pilates, trenerów personalnych, trenerów biegania, fizjoterapeutów oraz osób związanych z treningiem siłowym i crossfit.

Celem warsztatu jest zwrócenie szczególnej uwagi na mity które powstały wokół rozumienia i pracy nad mięśniami dna miednicy.

O czym mało się mówi a na co, należałoby zwrócić szczególną uwagę? Na szkoleniu oprócz zajęć praktycznych odpowiemy na kilka zasadniczych pytań:

Kiedy i jak długo możemy ćwiczyć mięśnie dna miednicy?

Czy ćwiczenie mięśni dna miednicy powinniśmy rozpatrywać na poziomie całego głębokiego gorsetu mięsniowego?

Czy odtworzenie prawidłowego wzorca w ćwiczeniach izolowanych przywróci ich prawidłową funkcję a może zaburzy?

Które wizualizacje wpłyną na prawidlowy wzorzec pobudzenia a które stworzą wtórną dysfunkcję?

Mięsnie dna miednicy a funkcjonalne pozycje wyjściowe w odniesieniu to ćwiczeń

Jaki wpływ na przywrócenie prawidłowego funkcjonowania mięśni dna miednicy mają zaburzone wzorce posturalne?

Jaki wpływ na osłabione mięsnie dna miednicy ma aktywność fizyczna w ciągu dnia?

Czym jest rozejście kresy białej i jaki ma to wpływ na mięśnie dna miednicy?

 

Ramowy Plan Szkolenia

Zajęcia maja formę wykładów i zajęć praktycznych

Czas trwania: 6 godzin w tym dwie przerwy kawowe

Pytania od uczestników szkolenia: 1 dodatkowa godzina

Miejsce szkolenia:Warszawa Ul. Hoża 39/54

Termin szkolenia: 8 Marzec 2020

Godziny zajęć:9.00 - 16.00

Cena szkolenia: Rejestracja przed 15.02.20 Cena 330zł

Rejstracja po 15.02.20 Cena: 400zł

- Cena obejmuje certyfikat ukończenia szkolenia

 Rezerwacja miejsc

W celu rezerwacji miejsca należy wysłać na adres pilateseci@gmail.com dane: Imię i nazwisko, numer telefonu, adres mail.

W tytule wiadomości prosimy wpisać termin szkolenia.

Po otrzymaniu zgłoszenia otrzymasz od nas potwierdzenie przyjecia rezerwacji ze wszystkim niezbednymi informacjami.

Informacja

od pon do pt w godzinach 10.00-17.00 telefon 796-207-748

Organizator

BBPilates school oraz PilatesECI

http://bbpilatesschool.pl/

http://kursypilates.pl/

 

 

Autor: Stylnazdrowie.pl

Redakcja poleca
comments powered by Disqus

Powrót ↑