Sposób odżywiania ma wpływ na serce - Orzechy nr 1 w Twojej diecie!

Dodaj do ulubionych

Sposób w jaki się odżywiasz ma bezpośredni wpływ na zdrowie. Choroby serca, wysoki poziom cholesterolu LDL, to jedna z głównych przyczyn zgonów w krajach uprzemysłowionych. Jakie jedzenie wpływa korzystnie na nasze serce? Numerem 1 dla żywności o działaniu kardioprotekcyjnym są orzechy. Dlaczego orzechy są tak zdrowe i co o tym mówią najnowsze badania naukowe, o tym wszystkim w naszym artykule.

Odżywianie - Orzechy w diecie

Orzechy będące częścią zrównoważonej diety mogą bardzo wspomóc Twoje serce. Zawierają one nienasycone kwasy tłuszczowe i inne wartościowe substancje odżywcze i jednocześnie są także świetną przekąską. Nie kosztują dużo, łatwo się je przechowuje i można je bez problemu wziąć do szkoły czy pracy. Typ orzecha nie jest ważny, choć niektóre z nich mają więcej przyjaznych sercu substancji od innych. Orzechy włoskie, laskowe i migdały - cała masa fantastycznych składników odżywczych zapakowanych w małym ziarenku. Jeśli masz chore serce, zalecamy jako przekąskę spożywać orzechy, które na pewno bardzo wspomogą Twoje serce.

Orzechy obniżaja poziom cholesterolu - Badania

Ludzie, którzy włączyli orzechy do swojej diety mają zdecydowanie niższy poziom cholesterolu LDL - "złego" cholesterolu. A wysoki LDL to jedna z głównych przyczyn chorób serca. Jedzenie orzechów zmniejsza także powstawanie zakrzepów krwi, mogących powodować atak serca. Orzechy także poprawiają jakość wyściółki tętnic. Dowodów jednakże brak - Food and Drug Administration zezwala jedynie na sugerowanie klientom, że jedzenie orzechów obniża ryzyko chorób serca.

 

Autor: Adam Nelson

Redakcja poleca
comments powered by Disqus

Powrót ↑