Pilates senior

Oddajemy w Twoje ręce wyjątkowy produkt, Pilates Core PRO - Pilates Senior. Pilates Senior należy do serii specjalistycznych zestawów ćwiczeń, przygotowanych specjalnie dla osób starszych. Zdrowe sprawne ciało, utrzymane w dobrej kondycji, niezależnie od wieku? To proste, dzięki opatentowanej technice ćwiczeń Pilates Core Pro, osiągniesz wytyczony cel, a różnicę poczujesz już po pierwszym treningu! Największą zaletą jest pomoc dobrego nauczyciela. Twoją przewodniczką będzie Anna Ścisłowska, certyfikowany nauczyciel Pilates, współzałożyciel najlepszej polskiej szkoły, Body Balanced Pilates school. Pilates Senior to 4 specjalistyczne zestawy ćwiczeń, przeznaczone dla seniorów, każdy zawiera 12 tygodniowy program treningowy dostosowany do wyjściowej aktywności fizycznej. Do zestawów ćwiczeń Pilates zostało dołączone specjalistyczne szkolenie, które pomaga zapoznać się z techniką ćwiczeń.

Wprowadzenie - 36 min

Zestaw 1 - 70 min + Stretching

Zestaw 2 - 70 min + Stretching

Zestaw 3 - 75 min + Stretching

Zestaw 4 - 70 min + Stretching



TWÓJ PLAN TRENINGÓW

Przed rozpoczęciem ćwiczeń zapoznaj się z dodatkowym programem Pilates Video Online "WPROWADZENIE". Program pozwoli Ci przygotować się do ćwiczeń eliminując błędy w prawidłowej technice, odtwarząjąc prawidłowe wzorce pracy mięśni zwiększysz efekty swojej pracy.

Ocena wyjściowej aktywności fizycznej pomoże Ci ustalić (opcjonalnie) poziom trudności Twoich treningów. Tabele poniżej zawierają szczegółowy plan treningowy.

Wyjściową aktywność w ciągu całego dnia oceniamy w bardzo prosty sposób:

Poziom aktywności bardzo niski : siedzący tryb życia (np.praca siedząca od 6 - 8 godzin) brak ruchu w życiu codziennym  (poruszamy się głównie samochodem itp)

Poziom atywności niski : siedzący tryb życia (np.praca siedząca od 4 - 6 godzin ) umiarkowany ruch w życiu codziennym, (głównie poruszamy się samochodem, czasami spacerujemy)

Poziom aktywności średni : dużą cześć dnia pozostajemy w ruchu (spacerujemy, jeździmy na rowerze, uprawiamy fitness)

Poziom aktywności wysoki : dużą cześć dnia pozostajemy w ruchu ponadto jesteśmy zawodowo związani ze sportem ( trenujemy koszykówkę, siatkówkę, fitness, taniec itp. )

aktywnośćdługośćczęstotliwość
Bardzo niska 1 - 1,5 miesiąca 2 do 3 razy w tygodniu
Niska 1 - 1,5 miesiąca 2 do 3 razy w tygodniu
Średnia 1 miesiąc 3 razy w tygodniu
Wysoka 3 tygodnie 3 razy w tygodniu
aktywnośćdługośćczęstotliwość
Bardzo niska 1 - 1,5 miesiąca 2 do 3 razy w tygodniu
Niska 1 - 1,5 miesiąca 2 do 3 razy w tygodniu
Średnia 1 miesiąc 3 razy w tygodniu
Wysoka 3 tygodnie 3 razy w tygodniu
aktywnośćdługośćczęstotliwość
Bardzo niska 1 - 1,5 miesiąc 3 razy w tygodniu
Niska 1 - 1,5 miesiąca 2 do 3 razy w tygodniu
Średnia 1 miesiąc 3 razy w tygodniu
Wysoka 1 miesiąc 3 razy w tygodniu
aktywnośćdługośćczęstotliwość
Bardzo niska pozostań przy zestawie 3.
Niska pozostań przy zestawie 3.
Średnia 1 miesiąc 3 razy w tygodniu
Wysoka 3 tygodnie 3 razy w tygodniu
TRENING STAŁY - Utrzymasz sprawność fizyczną pozostając przy programie 4. Trenuj 2 - 3 razy w tygodniu.
Pilates
Senior
ZESTAWY 1 2 3 4


Pozostałe Zestawy Pilates Core PRO®