Pilates dla średnio zaawansowanych

Pilates dla Średnio Zaawansowanych, jest kontynuacją opatentowanego programu Pilates Core PRO®, zawierającego profesjonalne zestawy ćwiczeń Pilates na każdym poziomie zaawansowania. Pilates dla Średnio Zaawansowanych to 4 zestawy ćwiczeń, z których każdy zawiera 12 tygodniowy program treningowy. Ćwiczenia możesz rozpocząć po ukończeniu zestawów "Pilates dla Początkujących" *Zestawy ćwiczeń przeznaczone są dla osób o średnim i wysokim poziomie wyjściowej aktywności fizycznej.

Wprowadzenie - 36 min

Zestaw 1 - 75 min + Stretching

Zestaw 2 - 75 min + Stretching

Zestaw 3 - 80 min + Stretching

Zestaw 4 - 50 min + Stretching



TWÓJ PLAN TRENINGÓW

Przed rozpoczęciem ćwiczeń zapoznaj się z dodatkowym programem Pilates Video Online "WPROWADZENIE". Program pozwoli Ci przygotować się do ćwiczeń eliminując błędy w prawidłowej technice, odtwarząjąc prawidłowe wzorce pracy mięśni zwiększysz efekty swojej pracy.

Ocena wyjściowej aktywności fizycznej pomoże Ci ustalić (opcjonalnie) poziom trudności Twoich treningów. Tabele poniżej zawierają szczegółowy plan treningowy.

Wyjściową aktywność w ciągu całego dnia oceniamy w bardzo prosty sposób:

Poziom aktywności bardzo niski : siedzący tryb życia (np.praca siedząca od 6 - 8 godzin) brak ruchu w życiu codziennym  (poruszamy się głównie samochodem itp)

Poziom atywności niski : siedzący tryb życia (np.praca siedząca od 4 - 6 godzin ) umiarkowany ruch w życiu codziennym, (głównie poruszamy się samochodem, czasami spacerujemy)

Poziom aktywności średni : dużą cześć dnia pozostajemy w ruchu (spacerujemy, jeździmy na rowerze, uprawiamy fitness)

Poziom aktywności wysoki : dużą cześć dnia pozostajemy w ruchu ponadto jesteśmy zawodowo związani ze sportem ( trenujemy koszykówkę, siatkówkę, fitness, taniec itp. )

Średnia 1 miesiąc 3 razy w tygodniu
Wysoka 1 miesiąc 3 razy w tygodniu
Średnia 1 miesiąc 3 razy w tygodniu
Wysoka 1 miesiąc 3 razy w tygodniu
Średnia 1 miesiąc 3 razy w tygodniu
Wysoka 1 miesiąc 3 razy w tygodniu
Średnia 1 miesiąc 3 razy w tygodniu*
Wysoka 1 miesiąc 3 razy w tygodniu
*TRENING STAŁY - jeżeli Twój poziom aktywności w ciągu dnia pozostaje na średnim poziomie pozostań przy programie 4
Pilates dla średnio zaawansowanych ZESTAWY 1 2 3 4


Pozostałe Zestawy Pilates Core PRO®