Pilates dla zaawansowanych

Pilates dla Zaawansowanych, jest kontynuacją opatentowanego programu Pilates Core Pro, zawierającego profesjonalne zestawy ćwiczeń na każdym poziomie zaawansowania. Pilates dla Zaawansowanych to 4 zestawy ćwiczeń Pilates, z których każdy zawiera 12 tygodniowy program treningowy. Treningi możesz rozpocząć po ukończeniu Poziomu Średnio Zaawansowanego. *Zestawy ćwiczeń Pilates przeznaczone są dla osób o wysokim poziomie wyjściowej aktywności fizycznej..

Wprowadzenie - 36 min

Zestaw 1 - 70 min + Stretching

Zestaw 2 - 70 min + Stretching

Zestaw 3 - 75 min + Stretching

Zestaw 4 - 70 min + Stretching



TWÓJ PLAN TRENINGÓW

Przed rozpoczęciem ćwiczeń zapoznaj się z dodatkowym programem Pilates Video Online "WPROWADZENIE". Program pozwoli Ci przygotować się do ćwiczeń eliminując błędy w prawidłowej technice, odtwarząjąc prawidłowe wzorce pracy mięśni zwiększysz efekty swojej pracy.

Ocena wyjściowej aktywności fizycznej pomoże Ci ustalić (opcjonalnie) poziom trudności Twoich treningów. Tabele poniżej zawierają szczegółowy plan treningowy.

Wyjściową aktywność w ciągu całego dnia oceniamy w bardzo prosty sposób:

Poziom aktywności bardzo niski : siedzący tryb życia (np.praca siedząca od 6 - 8 godzin) brak ruchu w życiu codziennym  (poruszamy się głównie samochodem itp)

Poziom atywności niski : siedzący tryb życia (np.praca siedząca od 4 - 6 godzin ) umiarkowany ruch w życiu codziennym, (głównie poruszamy się samochodem, czasami spacerujemy)

Poziom aktywności średni : dużą cześć dnia pozostajemy w ruchu (spacerujemy, jeździmy na rowerze, uprawiamy fitness)

Poziom aktywności wysoki : dużą cześć dnia pozostajemy w ruchu ponadto jesteśmy zawodowo związani ze sportem ( trenujemy koszykówkę, siatkówkę, fitness, taniec itp. )

Wysoka 1 miesiąc 3 razy w tygodniu
Wysoka 1 miesiąc 3 razy w tygodniu
Wysoka 1 miesiąc 3 razy w tygodniu
Wysoka 1 miesiąc 3 razy w tygodniu*
* TRENING STAŁY - W zależności od Twojej kondycji, wybierasz 3 lub 4 program. Wysoki poziom sprawności fizycznej utrzymasz ćwicząc 3 razy w tygodniu.
Pilates dla zaawansowanych ZESTAWY 1 2 3 4


Pozostałe Zestawy Pilates Core PRO®